Rel belum dipasang. Apakah ukuran yang perlu diambil & berapa panjang rel yang disyorkan untuk menghasilkan alunan W-Curtain yang cantik dan sekata?

 Situasi 1Rel belum dipasang.

Panduan menetapkan ukuran panjang bagi rel yang belum dipasang.


Bagi rumah yang BELUM pasang REL, saya cadangkan anda ikut ukuran panjang rel yang saya syorkan di bawah ini untuk menghasilkan alunan langsir yang cantik dan sekata apabila menggunakan langsir w-curtain.


Tingkap 1 panel , saya syorkan pangjang rel = 72 cm


Tingkap 2 panel , saya syorkan pangjang rel = 132 cm


Tingkap 3 panel , saya syorkan pangjang rel = 192 cm



Tingkap 4 panel , saya syorkan pangjang rel = 252 cm



Pintu, saya syorkan pangjang rel = 132 cm


Sliding door, saya syorkan pangjang rel = 312 cm




Comments

Popular posts from this blog

Langsir - Pattern-pattern Langsir Terkini & Terbaru

Cara-cara membuat LANGSIR Boxpleat, Butterfly, Smocking & Double Butterfly

Langsir - Aneka Pattern Langsir Loose Scallop & Pelmet Terkini & Terbaru