Cara-cara Membuat Langsir Loose Scallop

Assalamualaikum, kepada sesiapa yg telah membeli pola loose scallop sy, di bawah ini adalah cara2 utk memotong kain bidang 60inci. Cara pleatnya ada mengikut arah anak panah iaitu tindihkan point A ke B, point C ke D dan seterusnya. Akhir sekali point K di lipat ke belakang. 


Cara menjahit loose scallop di atas pelmet adalah jahit secara menyerong sebanyak 45 darjah. Jika anda ingin menjahit secara straight di bawah curtain tape, anda masih boleh guna pola tersebut, tetapi anda hendaklah berfikir secara kreatif sedikit dgn menukar cara pleatnya. 



Kepada sesiapa yg sudah membeli pola ini dan masih kurang faham dgn penjelasan sy, harap anda semua dpt pm, sms, whatsApp or Viber ke no.tel sy.




Kepada sesiapa yang nak belajar menjahit langsir dengan saya http://kelasjahitanlangsir.blogspot.com/, tidak rugi anda ada ilmu ini, selain utk rumah sendiri ianya boleh menjana pendapatan.

Saya ada taktik, teknik serta formula jahitan langsir yg tersendiri yg sangat cepat, mudah dan berkesan utk dipelajari walaupun pelajar tersebut tiada asas di dalam bidang jahitan. Teknik n cara yg sy perolehi ini adalah hasil dari kajian yg sy buat sendiri utk memudahkan pelajar2 sy menjahit sama macam teknik sy mengajar add math or calculus di peringkat universiti di mana setiap individu ada cara pemahaman yg tersendiri. kalau students tak faham cara A, sy akan ajar cara B or C supaya dia betul2 faham dan boleh buat.

Maka tidak hairanlah kalau ramai pelajar2 sy yg GAGAL subjek math sebelum dtg tuition, tetapi mendapat A+ selepas menghadiri kelas tuition matematik sy http://www.kelastuition.com/. inikan pula belajar langsir di mana formulanya tidaklah sesukar formula add math & Calculus. Alhamdulillah semua pelajar2 langsir sy dapat menghasilkan pattern2 langsir yang kemasm dan cantik walaupun mereka zero knowledge tentang jahitan.

Jika anda nak belajar langsir or tuition math, Daftarlah sekarang! Tempat adalah terhad.

Setiap insan berhak cemerlang, tetapi kenalah belajar dengan cara or teknik yang betul!

Comments

Popular posts from this blog

Langsir - Pattern-pattern Langsir Terkini & Terbaru

Cara-cara membuat LANGSIR Boxpleat, Butterfly, Smocking & Double Butterfly

Langsir - Aneka Pattern Langsir Loose Scallop & Pelmet Terkini & Terbaru