Jangan tempah atau jahit langsir selagi anda belum ada ilmu ini!!!

Jangan Tempah Atau Jahit Langsir Selagi Anda Belum Ada Ilmu Ini!!! 


Anda berhasrat nak pasang langsir di rumah baru? Tengah mencari-cari  fesyen langsir terkini  yang sinple tapi nampak elegen yang  sesuai dengan bajet anda? Jika ya, pastikan anda baca tips dan rahsia sehigga habis sebelum anda menempah atau menjahit langsir supaya anda tidak stress & kecewa dengan langsir yang di tempah mahal-mahal tapi hasilnya amat mengecewakan. Dah le langsir mahal, rumah plak makin semak & serabut setelah langsir dipasang. Sangat le rugi.


So, untuk mengelakkan anda kecewa dan rugi ribu-riban, sila baca tips dapatkan fesyen langsir terkini  yang sinple tapi nampak elegen yang  sesuai dengan bajet anda terlebih dulu.



TIps 1 : Anda jangan sekali-sekali tempah langsir yg bila digantung, alunannya tak teratur & tak sekata macam gambar di bawah.


Kenapa Sifu?

Sebab, langsir yang dipasang tak kemas, akan beri kesan rumah akan nampak lagi serabut, semak & tak sedap mata memandang. Akan buat anda makin stress lebih-lebih lagi jika langsir yang anda tempah mahal tapi hasilnya tidak seperti yang diharapkan.



TIps 2: Jangan sekali-kali pasang rel ikut suka berapa panjang nak buat dan berapa tinggi nak letak. 



Kenapa Sifu?

Sebab, jika rel yang dipasang tak ikut ukuran & ketinggian yang disyorkan, akan menyusahkan anda untuk menempah atau mendapatkan langsir ready made yang ada dipasaran.




TIps 3: Jika rumah anda sempit, jangan sekali-kali pasang langsir yang warna gelap & bercorak


Kenapa Sifu?

Langsir yang warna gelap & bercorak akan memberi effect rumah akan kelihatan lagi sempit dan boleh menyebab akan berasa lemas &  serabut  berada di dalamnya.



Jadi Sifu, langsir fesyen macam mana  yang perlu saya pilih supaya saya tak terperangkap dalam masalah di atas?






Anda perlu pilih fesyen langsir terkini  yang sinple tapi nampak elegen yang  sesuai dengan bajet anda macam di bawah:


Rahsia 1: Pilihlah langsir yg bila digantung je, alunannya terus menjadi teratur & tak sekata macam gambar  langsir w-curtain  di bawah.


Rahsia 2: Anda boleh tetapkan ukuran panjang rel & ketinggiannya seperti yang disyorkan .di dalam panduan ini


Rahsis 3: Untuk rumah nampak lebih luas & sedap mata memandang anda boleh pilih kain plain dan cerah2 di sini.



Sifu, bagaimana jika saya berhasrat nak dapatkan langsir w-curtain, fesyen langsir terkini  yang sinple tapi nampak elegen yang  sesuai dengan bajet  saya?



 jika anda berhasrat nak dapatkan langsir w-curtain teruskan membacara kerana  sifu akan tunjukkan  3 cara bagaimana anda boleh dapatkan design langsir terkini w- dengan cepat & mudah yang mampu milik serta ikut bajet anda.

 

Cara1 

Jika anda dah tau jahit langsir, lebih baik anda beli kain, w-roller, w-tape & w-hook utk membuat sendiri langsir w-curtain.Jika jahit sendiri anda boleh selamatkan ribu riban utk kos tempahan.

 

Tapi Sifu, di mana sy boleh dapatkan bahan-bahan tersebut sbb sy pun tak pernah tengok w-hook, w-roller & w-tapenya.

Jangan risau, anda  boleh dapatkan segala bahan yg diperlukan utk buat w-curtain di sini—- link website

 

Cara2

Jika anda belum ada ilmu jahit langsir, tapi berhasrat nk belajar buat w-curtain, anda boleh dapatkan Video Panduan Pembongkaran Rahsia Bagaimana Nak DIY W-curtain Terkini Macam Pro hanya dalam 7 langkah mudah. Link website

 

Cara3

Ini cara paling senang & paling mudah nk dptkan  w-curtain. Jika anda ada ilmu  jahitan tapi malas nak jahit sendiri atau tak ada ilmu jahitan & malas nak belajar, anda boleh menempah langsir w-curtain di link ini.   Link website

Comments

Popular posts from this blog

Langsir - Pattern-pattern Langsir Terkini & Terbaru

Cara-cara membuat LANGSIR Boxpleat, Butterfly, Smocking & Double Butterfly

Langsir - Aneka Pattern Langsir Loose Scallop & Pelmet Terkini & Terbaru