Ada Bonus utk pelajar2 yg akan mengikuti Kelas Jahitan Langsir Cara Mudah, Cepat & Praktikal Anjuran Cikgu Rogayah Khas utk org JOHOR pd 18 & 19 hb Mac 2016. Apa bonus tu ya????

Haaaaa.... nak buat apa tu???? nak save dan tiru design ya, berwaspadalah ....nanti sy saman mcm tudung Fareeda tau...

Alah Cikgu ni, keluarkan statement yg buat org meluat je, rileks la cikgu....



Sebelum belajar dgn cikgu Rogayah

Betul ke cikgu, dalam satu hari je boleh pandai? . Sy yg dah bertahun2 ambik tempahan langsir ni pun makan masa seminggu lebih utk jahit langsir pelmet satu rumah, student Cikgu yg zero knowledge pun boleh siapkan dlm masa beberapa jam je? Apa teknik dan formula yg Cikgu Rogayah Pakai ya???  Itulah persoalan2 yg keluar dr mulut pelajar2 sy sebelum mereka belajar.



Selepas belajar dgn cikgu Rogayah
Ya lah Cikgu, sy tak pernah terfikir pun cara yg Cikgu gunakan ni, memang cepat, mudah dan sangat praktikal. Alhamdulillah sy di temukan dgn Cikgu. Sekarang sy CUMA ambik masa satu ke 2 hari je utk siapkan langsir satu rumah. Malah sy jg ada byk masa utk family sbb tempahan boleh siap dgn cpt.
Kalau anda masih TAK PERCAYA, inilah buktinya. Ramai pelajar2 sy zero knowledge kini telah menerima tempahan langsir dgn confident walaupun baru sehari belajar malah ada yg dah buka kedai langsir.


Kepada peminat2 design langsir Cikgu Rogayah, dapatkan design terkini sy pada 18 dan 19 hb Mac 2016 di Masai Johor. Saya akan bagi bukan 6, malah 12 design pelmet ya.
Eleh, perasan macam retis le tu, ada ke peminat Cikgu Rogayah ni????
Eh silap, kepada bakal pelajar2 sy pada 18 n 19hb Mac ini, sy akan bagi lagi 6 design pelmet yg terkini sebagai bonus, so semua sekali u all akan dpt 12 design pelmet, banyak tu....boleh ke abis belajar dlm sehari Cikgu???
Macam yg sy bg tau, apa yg penting dlm kelas sy ialah u all kena betul2 faham dgn formula dan mahir dgn teknik yg sy ajar.
So macam mn nak dptkan pola pelmet design sy yg terkini tu ya???
Sila baca dan fahamkan betul2, kenyataan di bawah ini.
So kepada yg belum mendaftar, cepat bertindak sebelum kelas penuh.
Kelas jahitan langsir cara mudah anjuran Cikgu Rogayah di Masai Johor. Call/WhatsApp 019-623 2564 utk sebarang pertanyaan
_____________________________
DATE : 18 & 19 hb Mac 2016
HARI : Jumaat & Sabtu
TIME : 10 Pagi - 5 Petang
TEMPAT : Sekolah Kebangsaan Bandar Seri Alam
Jalan Rimbun, Bandar Seri Alam, Masai Johor
Perhatian: Bagi kelas di Seri Kembangan Selangor, u all boleh booking date

_____________________________
Anda Perlu bawa :
1) 5 meter kain bercorak bidang 60inci
2) 3 meter kain matt satin bidang 60inci
3) Buku nota
4) ukuran Rel tingkap/pintu rumah masing2
5) gunting
6) mesin jahit jika Ada
7) peralatan2 jahitan jika ada
8) Calculator jika ada
9) Seterika jika ada
_____________________________
Apa yg anda dpt pelajari
1) French pleat
2) eyelet
3) loose scallop
4) bunga
5) 12 design pelmet (sebelum ini 6 design shj, sy tambah lagi 6 design terkini sebagai bonus)
6) formula matematik design Langsir yg di pelajari
7) soalan2 berdasarkan Case study
8) Cara membuat pola pelmet setelah faham dgn formulanya
9) teknik pin
10) teknik jahitan
11) formula Cara mengira brp mtr kain yg di perlukan menggunakan teknik & kaedah penjimatan kain.
12) cara menggunakan JADUAL pengiraan mtr kain ketika mengambil tempahan.
13) kaedah dan cara pemasangan hook yg betul dan cepat tanpa mengira bilangan lubang yg ada pd curtain tape
14) formula cara mengira harga upah tempahan langsir
15) setelah faham dgn formula dan teknik, InsyaAllah pelajar2 boleh menghasilkan design Langsir mengikut citarasa mereka sendiri dan mereka akan YAKIN utk menerima tempahan

_____________________________
Boleh buat pembayaran disini,
ACC MAYBANK : SAFIYA SETIA ENTERPRISE
NO.ACC : 5560 3905 6964
YURAN : RM1000
DEPOSIT : RM500 (Jika berhasrat utk mendapatkan SIJIL penyertaan sila bank in deposit SEGERA)
Baki : RM500 bayar cash pada 18hb Mac 2016
Perhatian : Bagi mereka yg mempunyai bajet serendah rm300, boleh join kelas Cikgu Rogayah pd 18hb Mac 2016 di Masai Johor.
***** makan tengahari di sediakan & tempat adalah terhad. So kpd sesiapa yg berhajat, mendaftarlah segera*****



Kenapa anda perlu menghadiri "Kelas Jahitan Langsir Cara Mudah, Cepat & Praktikal" anjuran Cikgu Rogayah Ghazali???
Teknik & formula serta kaedah yg di ajar hasil dari research dan observation yg di jalankan telah terbukti berkesan sehinggakan mereka yg tak ada asas langsung menjahit confident utk menerima tempahan langsir setelah hadir ke kelas ini.


Jaminan sy, jika anda yg zero knowledge dtg belajar kelas sy, tapi masih x boleh buat spt pelajar2 sy yang lain, WANG anda akan sy kembalikan 100% pada hari itu jg.
✍ ✍ ✍ Untuk Keterangan lanjut sila klik di sini utk pm 
Atau Whatsapp/Telegram Cikgu Rogayah di 019-623 2564
Perhatian : my base class di Seri Kembangan Selangor di buka setiap hari
klik di sini utk lihat testimoni seterusnya Testimoni Pelajar2



Jangan malu dan segan utk call or whatsapp to 019-623 2564 utk pendaftaran "Kelas Jahitan Langsir Cara Mudah, Cepat & Praktikal" anjuran Cikgu Rogayah Ghazali pd 18hb & 19hb Mac 2016 di Masai Johor
Dengan mengikuti kelas anjuran Cikgu Rogayah Ghazali ini, ilmu anda dapat, kemahiran anda di gilap, InsyaAllah anda boleh menjana pendapatan yg mantap.

Adakah anda warga Selangor, KL, Putrajaya or Cyberjaya? Jika ya, sila klik dan teruskan membaca. Jika tidak, jangan baca kerana dikhuatiri anda akan berkecil hati dgn tindakan sy.
Berita baik utk wargaSelangor, KL, Putrajaya or Cyberjaya, kelas Jahitan Langsir Cikgu Rogayah Ghazali Cikgu Langsir II di Seri Kembangan Selangor di buka setiap hari.
✍ ✍ ✍ Untuk Keterangan lanjut sila klik di sini utk pm  Ghazali Cikgu LangsirAtau Whatsapp/Call Cikgu Rogayah di 019-623 2564

Kelas, Bengkel dan Kursus Jahitan Langsir Cikgu Rogayah Sangat Sesuai Untuk Mereka Yang :
• • tak tahu menjahit langsung mahupun yg dah pandai menjahit.
• • tiada asas langsung dalam jahitan langsir
• • tiada mesin jahit
• • tidak tahu berapa banyak kain yang diperlukan untuk buat langsir
• • tidak kreatif untuk menghasilkan pattern-pattern langsir yang cantik
Kami ada penyelesaiannya. Kami menawarkan kelas jahitan langsir cara mudah, cepat & praktikal membuat aneka pattern langsir mengikut citarasa & kreativiti anda.
Dengan menggabungkan pelbagai teori matematik Pn. Rogayah Ghazali Cikgu Langsir ( Bekas Pensyarah IT & Matematik ) telah menghasilkan formula dan teknik-teknik jahitan langsir yang terbaik untuk anda.
Anda hanya perlu
1)Belajar dan fahamkan formula-formula serta teknik-teknik jahitan yg di ajar di dalam bengkel jahitan langsirnya
2)Praktikkan ilmu, formula serta teknik jahitan tersebut untuk menghasilkan pelbagai pattern langsir yang unik dan eksklusif mengikut citarasa anda sendiri semasa menjahit langsir
✍ ✍ ✍ Untuk Keterangan lanjut sila klik di sini utk pm 
Atau Whatsapp/Telegram Cikgu Rogayah di 019-623 2564
Sila baca kisah saya selanjutnya di sini utk mendapat sedikit teladan dan motivasi dari saya, kerana saya juga sama seperti anda semua, Zero knowledge tentang jahitan pada mulanya.
Beberapa thn yg lepas, sy pun sama seperti anda semua tak ada asas bab-bab jahitan dan tiada mesin jahit. Percaya atau tidak, design langsir saya yg pertama di hasilkan hanya melalui jahitan tangan shj dan hanya berpandukan kepada formula matematik dan kaedah prototype yg menggunakan kertas A4 yg sy cipta sendiri.
Dari pengalaman sy yang pertama itulah, sy merasakan membuat aneka pattern langsir bukanlah sesuatu yg sukar jika kita tahu formula dan teknik yg betul.
Alhamdulillah formula dan teknik itu juga saya gunakan untuk mengajar pelajar2 di dalam kelas jahitan langsir sy dan ianya terbukti berjaya.
Saya mempunyai teknik dan formula cara mudah membuat aneka design langsir berdasarkan kpd research, observation dan experience sy sendiri . InsyaAllah semua pelajar saya sangat2 excited dan sangat berpuas hati dgn langsir hasil jahitan mereka selepas mengikuti kelas saya hanya dalam 1 hari shj walaupun mereka tiada asas langsung di dlm bidang jahitan.
Selain daripada formula dan teknik yg sedia ada, sy sentiasa meng “ update” dan mempelbagaikan teknik sy supaya pelajar lebih senang faham dan dpt menyiapkan kerja2 menjahit dgn cepat, cekap, kemas dan berkualiti.
Antara teknik terbaru:
• 1) Menggunakan teknik design pola reflection utk menjimatkan kain.
• Sbg contoh, jika menggunakan teknik ini kita hanya memerlukan 2mtr kain utk membuat 2 design pelmet yg berlainan utk ukuran 3 panel atau lebar 78 inci.
• 2) Menggunakan teknik jahitan tertentu pada pelmet supaya pelajar2 saya dpt menghasilkan pelmet yang kemas dan berkualiti hanya dalam masa yg singkat shj walaupun pelajar tersebut tiada asas langsung dlm bidang jahitan. Dengan menggunakan teknik ini jg ianya amat menjimatkan kain.
• 3) Menggunakan formula matematik algebra yg sangat2 praktikal utk mencipta aneka design langsir.
• 4) Menggunakan kaedah prototype untuk di “apply” ke atas kain.
• 5) Menggunakan teknologi internet untuk melihat dan mengambil idea dari design2 luar negara
• 6) Merangsang minda pelajar2 supaya sentiasa berfikiran positif dan berkeyakinan diri dlm bidang yg diceburi
Kini kelas jahitan langsir sy sudah  berusia 5thn. Alhamdulillah selepas setahun sy menjalankan kelas jahitan langsir, sy sudah dapat membina sebuah bengkel jahitan yg merangkap kelas tuition di sebelah rumah sy hasil dari pendapatan sebagai cikgu langsir dan jg tuition matematik.
Kelas jahitan langsir sy jg telah ke udara di TV1 pada thn 2012. Sila klik di link ini untuk melihat rakaman siaran tersebut. 
Pola-pola langsir sy juga telah berada di pasaran antarabangsa spt di Carribean dan Singapore. Alhamdulillah ianya satu pencapaian yang amat2 memberangsangkan. Pelajar2 saya adalah dari seluruh Malaysia samada mereka dtg belajar secara face to face, secara online, mahupun melalui pembelian pola.
Jika anda diluar sana hadir ke kelas jahitan langsir sy, sy akan berikan anda formula2 dan teknik2 jahitan yg memang diluar jangkaan anda. InsyaAllah anda akan teruja dgn langsir hasil jahitan anda boleh siap tak sampai satu jam. Teknik serta formula saya tidak sama dan tidak terdapat di dalam mana2 buku jahitan langsir yg berada di pasaran.
Didalam kelas saya, anda akan diajar taktik dan teknik menghasilkan pattern2 langsir dgn cara yang mudah dan praktikal.

Dengan hanya 1 formula asas, anda akan berupaya menghasilkan pattern-pattern langsir tersendiri mengikut kreativiti dan citarasa anda dengan sungguh mudah dan senang selepas mengikuti kelas saya. Kepuasan anda adalah komitmen saya



Siapa Rogayah Ghazali Cikgu Langsir????

















Sy yg dulu, sekarang dan akan dtg....

InsyaAllah sy yg akan dtg akan bergelar penulis buku di dlm dunia langsir dan jg dunia matematik. Di dalam buku langsir sy nanti akan sy ceritakan bagaimana sy boleh terjebak dgn dunia mengajar langsir, bagaimana sy mendapat ilham mencipta formula2 langsir, apa kaedah yg sy gunakan sehingga pelajar yg tak pernah menjahitpun tersenyum bangga melihat hasil jahitannya yg setanding dgn jahitan di kedai...anda ingin tau rahsianya...dptkan buku hasil nukilan sy sendiri tidak lama lagi. InsyaAllah buku sy dijangka akan siap sepenuhnya akhir bln mac ini.
Jika anda berminat utk mendapatkan buku langsir saya, sila tinggalkan no.tel anda di ruangan komen ya.


Saya yang dulu.......Puan Rogayah Binti Ghazali adalah bekas pensyarah Matematik & IT di beberapa buah IPTA. Pernah juga bekerja sebagai System Analyst dan juga Researcher dalam bidang IT di beberapa sektor swasta & kerajaan.


Saya yang sekarang....................................



 '


Kepakaran saya adalah mengajar membuat aneka pattern langsir secara sistematik dan profesional menggunakan taktik dan teknik applied mathematics dan prototype yang telah terbukti berjaya.
Dengan menggabungkan pelbagai teori matematik, saya telah menghasilkan formula, taktik dan teknik-teknik jahitan langsir yang terbaik untuk pelajar-pelajar. Dengan mengaplikasikan formula, taktik dan teknik yang telah dihasilkan oleh saya sendiri, InsyaAllah semua pelajar saya sangat2 excited dan sangat berpuas hati dgn langsir hasil jahitan mereka selepas mengikuti kelas saya hanya dalam 1 hari sahaja walaupun mereka tiada asas langsung di dlm bidang jahitan.
Saya juga menjalankan kelas tuition matematik. Kelas tuition saya adalah dari peringkat sekolah menengah, sijil, matrikulasi, diploma dan ijazah. Palajar-pelajar kelas tuition matematik saya diperingkat universiti terdiri daripada palajar-pelajar dari dalam dan luar negara.
Kelas Jahitan Langsir Cara Mudah, Cepat & Praktikal Anjuran Cikgu Rogayah di Seri kembangan Selangor Call/WhatsApp 019-623 2564 utk sebarang pertanyaan

Untuk detail info mengenai kelas jahitan langsir cara mudah yang dikendalikan oleh saya,
fan page sy http://www.facebook.com/KelasJahitanLangsirCaraMudah/atau WhatsApp, sms or Call saya di 019-623 2564.

kelas tuition matematik saya http://kelastuition.com/


Comments

Popular posts from this blog

Langsir - Pattern-pattern Langsir Terkini & Terbaru

Cara-cara membuat LANGSIR Boxpleat, Butterfly, Smocking & Double Butterfly

Langsir - Aneka Pattern Langsir Loose Scallop & Pelmet Terkini & Terbaru