Kes pembunuhan warga korea



Kes pembunuhan warga korea beberapa minggu lepas turut menjejaskan dan memberi kesan buruk kpd bisnes sy. Apa kaitannya dgn bisnes cikgu? barang ni di import dr Korea ke? Gajet ni adalah tajam, sy import berpuluh2 kotak, tapi malangnya barang ni sy hanya dpt beberapa kotak je dulu krn siasatan ketat dilakukan oleh pihak kastam.
.
.
Jantung ni dah dup dap dup dap, terbunuhnya warga Korea tu sedikit sebanyak membunuh kepercayaan org terhadap sy... takut je barang ni tak lepas kastam sbb customer yg dah byr ramai tapi barangnya tak sampai2, ingatkan nak refund duit je...Tapi Alhamdulillah walaupun dia tak leh luluskan byk terus, tapi ada alternatifnya, barang ni sampai jg kpd sy walaupun secara berperingkat.
.
.
Kelebihan alat ini ialah ianya sgt praktikal utk tebuk langsir eyelet, kecil, senang di bawa kemana shj dan tidak perlu space yg besar utk menyimpannya.
.
.
So kpd yg dah bayar, kami pos hari ni ya..Kepada yg serius nak gajet ni kena cepat2, sebelum gajet ini mengalami tahap kesukaran atau mungkin jg tak boleh lg utk diimport pada masa akan dtg sbb gajet ni tajam.
.
.
Serius buyer only boleh klik link ini utk terus ke wassap ya.. Kita sembang di wassap http://www.wasap.my/60139087903 (Cikgu Yati).
.
.
Untuk pengetahuan semua, gajet ini tidak ada di mana2 hardware ya..dan sy dah search, setakat 8hb Mac ini ada beberapa negara shj yg menggunakan alat ini termasuk Rusia dan Malaysia( melalui kami).
.
.
Harga di pasaran antarabangsa gajet ini ialah USD 200 iaitu lebih kurang rm900 ++. Kami deal direct dgn pengilang so harga kami adalah jauh lebih murah jika dibandingkan dgn harga pasaran antarabangsa iaitu lebih kurang rm200++ shj. Sekarang pengilang hanya keluarkan saiz standard 53mm shj ya spt dlm gambar ini.
Serius buyer only boleh klik link ini utk terus ke wassap ya.. Kita sembang di wassap http://www.wasap.my/60139087903 (Cikgu Yati).
Nak lebih lagi info mengenai gajet ini, boleh klik di sini https://www.facebook.com/rogayahghazali.cikgulangsirii/posts/696411657199849

No automatic alt text available.

Comments

Popular posts from this blog

Langsir - Pattern-pattern Langsir Terkini & Terbaru

Cara-cara membuat LANGSIR Boxpleat, Butterfly, Smocking & Double Butterfly

Langsir - Aneka Pattern Langsir Loose Scallop & Pelmet Terkini & Terbaru