Wednesday, 25 January 2017

Gajet Langsir Eyelet



Gajet apa plak ni ? Macam2 lah cikgu ni. Kelebihan guna gajet ni ialah kain tak perlu dijahit tepi dah. Boleh jg potong buckram utk buat pelmet. . Kalau nak tau fungsinya tgk je video ni...


Ada kedai charge rm10 satu Lubang tau. Kalau ada 50 Lubang, so upahnya dah rm500. Lumayannya.
Agak2 lah kan, langsir rumah u all perlukan brp lubang ya? Apa kata harga upah tu u all guna Utk beli Gajet ni..beratus lubang boleh buat dgn kos yg rendah.
Antara design langsir eksklusif yg senang di buat tetapi upahnya lumayan. Lipat2 je dah siap.
Mana satu pilihan anda? Beli mesin jahit tepi yg berharga RM3500 atau beli gajet ni yg 10x lebih murah yg boleh menggantikan mesin jahit tepi.
Serius buyer WhatsApp to 017-946 3517. Harga promosi termasuk postage rm350 (Semenanjung), rm370(Sabah & Srwk)

Kempen jahit LANGSIR RAYA sendiri semudah ABC dengan menggunakan GAJET sambil dpt buku Langsir FREE. Nak tau caranya? Klik di sini http://kelaslangsir.onpay.my/order/form/kelaslangsironline

video tutorial cara tebuk langsir eyelet menggunakan gajet 






pelajar yg x tahu guna mesin jahit sebelum ni pun boleh buat langsir eyelet dengan mudah menggunakan gajet ini







No comments: