Abang Sado pun boleh jahit langsir setelah belajar formula dan teknik cara mudah dengan Cikgu Rogayah

apa hal pulak abang sado ni ada kat sini?????

Abang sado, ooo abang sado....tak kan abg sado pun nak buat kerja2 yg tak sado ni??
ramai yg tanya, cikgu sy ni x pernah menjahit, boleh ke sy belajar langsir cikgu??
Gambar abang sado inilah buktinya, walaupun tangannya keras, badannya sasa, dan x pernah menjahit, tapi setelah sy ajarkan formula dan teknik mudah cara jahit langsir, Alhamdulillah dia pun mampu tersenyum dgn hasil jahitannya.




Menyesalnya, Terkilannya, Sedihnya, jangan sampai menangis sudah lah ya.......saya tidak mau mendengar rungutan seperti ini selepas 31hb Mac 2106. Kenapa ya, ada apa ya cikgu ????
Jangan menyesal ya jika anda lepaskan peluang ini, harga pre order anda hanya perlu bayar rm100 shj utk mendaptkan system kiraan langsir dan buku langsir saya sebelum 31hb Mac 2016.
Ingat....jika anda bayar rm100 sebelum 31hb Mac 2016, anda hanya byr rm100 shj, tiada bayaran tambahan di kenakan selepas itu
Buku dan system akan anda terima pd bulan Jun 2016 sempena bulan kelahiran saya. .
Tahukah anda, system aplikasi ini shj dianggarkan bernilai rm799, belum termasuk harga buku lagi. So harga offer ini sy hanya bagi kepada pelajar2 dan peminat2 langsir yang betul2 confident dgn Rogayah Ghazali Cikgu Langsir II shj. Apa yg pasti, harga buku dan system bila telah complete sepenuhnya tidak akan di jual dgn harga rm100 lagi.
Harga rm100 ini adalah penghargaan sy kpd pelajar2 dan peminat2 langsir sy yg percaya dgn saya.
Bila anda dah bayar rm100, seolah2 anda telah memaksa saya utk siapkan buku tersebut dan sy rasa bertanggung jwb dan terpaksa menyiapkan buku tersebut ke atas bayaran komitment yg telah anda berikan.
Setakat ni sudah ratusan pelajar dan pemintat langsir sy yg sudah buat pembayaran rm100. So, anda tunggu apa lagi, tunggu harga dah naik baru nak rebut ke???
Cd dan buku ni sgt sesuai utk beginner yg tak tahu basic jahit langsir mahupun yg dah pro. Sbb sy tunjuk video tutorial cara buat langsir asas dan segala kira2 telah tersedia. u all just masukkan ukuran rel/rod dan labuh yg di kehendaki shj. Everything system sy calculate termasuk brp keping kain nak pakai, brp labuh nk kena potong, brp mtr kain nk beli, brp hook nk pakai dan brp harga upah. System ini jg mencadangkan kain apa yg boleh di beli berdasarkan kepada bajet yg telah di beri oleh customer.
Yang penting rekod ukuran customer tu ada dlm simpanan kita, supaya kalau dia nak tempah next time kita dah ada ukurannya, dan kalau berlaku apa2 kesilapan kita ada black n white.
System Aplikasi Kiraan Langsir sy masih under construction dan buku sy masih on progress.
Tetapi kepada sesiapa yg serius nak beli buku dan cd system sy, anda boleh buat pre order skrg. Harga preorder sah sehingga 31hb Mac ini sahaja ya. Selepas 31hb Mac harga mungkin akn jadi rm200 atau lebih.
Harga Preorder = rm100 (dpt cd system + buku). Sah sehingga 31hb Mac ini sahaja
Kepada yg serius nak beli, boleh buat pembayaran ke akaun berikut:
NO. ACC MAYBANK : 5560 3905 6964 (SAFIYA SETIA ENTERPRISE)
NO. ACC CIMB : 760 181 6075 (ROGAYAH BINTI GHAZALI)
Setelah anda buat pembayaran, sila pm/whatsapp bukti pembayaran, nama dan alamat pos ke 019-623 2564. Terima kasih.

Comments

Popular posts from this blog

Langsir - Pattern-pattern Langsir Terkini & Terbaru

Cara-cara membuat LANGSIR Boxpleat, Butterfly, Smocking & Double Butterfly

Langsir - Aneka Pattern Langsir Loose Scallop & Pelmet Terkini & Terbaru