"Cikgu, hari ini sy dtg kerana dah tak tertahan lagi nak belajar langsir dgn Cikgu"

Zunairah sudah lama mengikuti perkembangan dunia langsir saya https://www.facebook.com/rogayahghazali , tetapi disebabkan beliau mesin jahit pun tak pernah pegang dan ada byk kekangan lain utk membolehkannya menghadiri kelas jahitan langsir sy, maka hasratnya utk belajar langsir dipendam bertahun2 lamanya.

Tetapi setelah beliau membaca testimoni pelajar2 yg zero knowledge pun boleh buat, serta meliahat hasilnya, maka pada 17 Ogos 2014,  hasrat hatinya yg membuak2 utk belajar langsir tidak boleh dibendung lg, dan inilah hasil jahitan Zunairah

utk mengetahui rahsianya sila klik di sini https://www.facebook.com/notes/rogayah-ghazali-cikgu-langsir/testimoni-kelas-jahitan-langsir-cikgu-rogayah/679269025464089

Begitu jg dgn Sham yg jg zero knowledge, beliau mengetahui mengenai kelas jahitan langsir yg dikendalikan oleh sy di paper BH.

Tahniah Zu & Sham, walaupun anda berdua zero knowledge dan tak pernah pegang mesin langsung serta menggeletar masa menjahit dlm kelas tadi, tetapi dlm 1 hari shj, u all dpt menyiapkan langsir2 serta menghabiskan silibus.

So kepada mereka di luar sana, yg tiada asas langsung dlm bidang jahitan, anda semua tidak perlu takut dan gentar utk belajar, kerana sy mempunya formula dan teknik jahitan yg sangat mudah anda fahami dan ikuti. Formula dan teknik yg sy perolehi ini adalah hasil dari research, observation dan experince sy sendiri.

Sebagai contoh, jika ada pelajar yg tidak boleh membuat seperti apa yg sy ajarkan, maka sy akan menukar cara dan teknik yg lebih mudah sesuai dgn tahap pemikiran pelajar tersebut sehingga dia mampu membuatnya. Teknik dan formula sy jg akan sentiasa sy update dan upgrade dr masa ke masa utk memudahkan pelajar membuatnya.

InsyaAllah semua pelajar sy mampu membuatnya.

 https://www.facebook.com/rogayahghazali

So kepada warga Kelantan dan Terengganu yg tinggal berhampiran dgn Jertih, rebutlah peluang utk belajar jahit langsir ya. Saya akan mengadakan kelas di Jertih pada 19 Septembar 2014 (hari Jumaat). Tempat adalah terhad. utk booking or detail info boleh whatsapp or call sy di 019-623
2564





Comments

Popular posts from this blog

Langsir - Pattern-pattern Langsir Terkini & Terbaru

Cara-cara membuat LANGSIR Boxpleat, Butterfly, Smocking & Double Butterfly

Langsir - Aneka Pattern Langsir Loose Scallop & Pelmet Terkini & Terbaru